[ad_1]
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تهران از ثبت ۱۱۷ هزار پیام مردمی در سامانه سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) در سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان گرد، اسدالله تقی زاده در نشست خبری امروز (چهارشنبه)، با اشاره به اقدامات در دست اجرای اداره کل بازرسی استانداری تهران، گفت: یکی از دغدغههای موجود بر اساس بررسیها و آماری که گرفته شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا مراجعه کنند.
وی افزود: هزار مورد از شکایات مردمی، در حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و امثالهم بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران، ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبتکنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران، افزود: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل، عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه را بررسی میکنیم و حتی شده به صورت مصداقی به این موضوع ورود می کنیم.
وی ادامه داد: در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستانهای تهران را بر اساس گزارشات واصل شده، عزل کردیم.
تقیزاده تاکید کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
وی گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است و تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
انتهای پیام
[ad_2]