رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: استفاده شهروندان از ظرفیت فضای مجازی برای ثبت پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس، سرعت خدماترسانی را افزایش میدهد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان گرد، داود گودرزی در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران در جمع خبرنگاران هدف از راهاندازی سامانه ۱۳۷ پلاس را خدمترسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهرهگیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیتهای خود، دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورتمسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت میکند.
وی افزود: آنجایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد میشود و جایی که موضوع خدماترسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاعرسانی میشود.
وی یکی دیگر از ویژگیهای ۱۳۷ پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان میتوانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.
رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیامها بهتر و سریعتر صورت میگیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحتتر است.
انتهای پیام/