مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان در نشست با فعالان گردشگری کشور و استان در هتل بین المللی باباطاهر همدان با عنوان این مطلب گفت: تولید محتوای خلاقانه حلقه مفقوده معرفی ظرفیتهای گردشگری در همدان است و این روزها گستره تبلیغات ظرفیتهای گردشگری در فضای مجازی توانسته است محرک مخاطبان بسیاری برای سفر به مقاصد گردشگری مشخص شود.
به گزارش آرمان گرد به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، محسن معصوم علیزاده گفت: نگاه خلاقانه و نوآورانه به ظرفیتهای گردشگری برای شناساندن همدان میتواند استان را متفاوت معرفی کند و بر این باوریم همکاری بین استانها با هدف تبیین سیاستهای نوآورانه در مسیر تبلیغات گردشگری میتواند مسیر غرب کشور را به یک هدف گردشگری پرمسافر در آینده نزدیک تبدیل کند.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گفت: تعامل بین استانها در غرب کشور به یک هم افزایی با برنامه مدون و ارائه خدمات به جذب گردشگر قطعا تأثیرگذار خواهد بود و به عنوان مثال ظرفیت موسیقی کرمانشاه، لباس کردستان، تاریخ همدان و طبیعت لرستان یکی پس از دیگر مکمل یکدیگر و عامل انگیزش سفر مسافرانی است که برای دیدن فرهنگ اقوام حاضرند به اقصی نقاط دنیا سفر کنند.